mandag den 24. marts 2008

fødselsdagsgaver


gavebordet efter hjemkomst,
2 fine gavekort til havecenter,
penge, kattebog, chokolade m.m.

og en dejlig eftermiddag havde vi !




hjerte-rustent-jern opsats, som min søster havde lavet til mig. hun ved jeg holder af rustent jern og hellebores, som er købt hos spiren, og en helt ny sort som netop er kommet til salg








fruen på dagen, vi bowler







gave fra børnene: en havebænk med tilhørende pergola eller omvendt !












helleborus eller påskeklokke



































havetaske med indhold, og 4 dejlige stauder, gave fra nevøer og niecer, sammen med whiskytønden...rigitg godt gennemtænkt...lækre farver og blomster...













whiskytønden som indeholdt ovenstående + ildkuglen, fuglebad og abetræet...og var umanerlig tung at slæbe hjem...!



















fødselsdagsgaver på min 60 års dag
fra mine dejlige sjællandske niecer og nevø
med familie













Ingen kommentarer: