lørdag den 13. oktober 2012

min nye titel i Rosenselskabet hedder ressourseperson (sikke en titel) hvilket indebærer at jeg skal sidde i udvalget der arrangerer årets udflugter/arrangementer. Så var det lige jeg tænkte på alle jer, mine venner og netværk her på bloggen- har nogen af jer nogle forslag til steder man absolut må se/besøge,- nok primært i jylland, da jeg ikke ved endnu hvor langt omkring man kører, men da også gerne over broen - alt kan have interesse; besøgshaver, foredragsholdere etc er på mødet blevet udpeget til Rosenkredsleder.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej Lillian.
God ide' du fik på fb :)
Var ikke klar over du også havde en blog! Har meldt mig som læser hos dig :)
Tillykke med din fine titel, lyder spændende! Desværre kender jeg ikke mange besøgshaver og dem jeg kender ligger i Nordsjælland, hihih. Måske lige lidt langt! :)
God aften :)

Fru Friis sagde ...

Kom lige til at tænke på Rosarium'et i Glücksborg, mon det var noget...? Måske det kunne kombineres med et andet tysk havebesøg?

Vi var i glücksborg og se haven i sommer men blev en smule skuffet, tror dog det mest var fordi sommeren var så våd hvilket roserne bar tydeligt præg af. Vi har dog planer om at prøve igen en anden gang... :o)