tirsdag den 15. april 2008

fugle-boligkarre

´så fik jeg de nye fuglehuse sat på væggen i dag,
og der er straks flyttetnye lejere ind, så der skal snarest sættes flere op,

desuden fik jeg monteret sommerfugle og mariehønehuse...
nu kan de bare flytte ind..

desuden fik jeg købt en passionsblomst til udendørs vokseri
den skal plantes sammen med en clematis, op ad etrio-espalier,
sat op sidste år

den så noget ynkelig ud, da den også havde mærket hr. frost´ iskolde åndedrag, her for nylig
men da der er 1 års grogaranti hos erlev plantecenter, turde jeg godt

græsset blev også klippet i dag, og så kan jeg komme ud og bruge min nye el-græstrimmer langs alle kanterne i morgen eller overmorgen..hvor sjovt...så kan jeg selv bestemme hvornår der skal trimmes

alle planter står fint
og tænk tænk engang: der er kommet en spire op af potten,- een mere af alle de vel efterhånden ca 50 stk datura jeg har sået....dette er nr 3 der er dukket op siden november, da de første blev puttet i jorden !! håber der kommer flere
ellers er der ikke liv i sigte blandt de andre såede ting
i går fik jeg sået 2 x ærteblomster + ipomoea, i drivhuset og krydser fingre..

Ingen kommentarer: